Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

 Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ....

Πόσες φορές δεν είμαστε μόνοι, ή πόσες φορές δεν αισθανόμαστε μόνοι....Πόσες φορές δεν αναζητάμε ένα τραγούδι...μια μελωδία...για να μας κάνει παρέα...να μας κάνει να νιώσουμε....να αιστανθούμε.....να κλάψουμε....να σκεφτούμε....αυτές οι σιτγμές τις ονομάζω " μελωδία της μοναξιάς"......είναι οι στιγμές με το " εγώ μου"  είναι οι σιτγμές που δεν μπορώ να μου κρυφτώ....είναι οι στιγμές που με κάνουν να " πιάσω πάτο" και μετά μέσα από τις στάχτες μου να ξανασηκωθώ πιο δυνατή.......Λατρεύω τις μελωδίες της μοναξιάς της δικής μου ζωής.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου