Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Πάντα ονειρευόμαστε τη μεγάλη και μοναδική  αγάπη.....ΜΑΚΑΡΙΟΙ όσοι τα κατάφεραν.....

Θα 'θελα μονάχα

Στίχοι: Αντώνης Βεληνόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βεληνόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Μαντώ


Σαν να σε ήξερα καιρό
Κι ήμουν μονάχα ένα λεπτό
στην αγκαλιά σου

Σαν να σε είχα ερωτευτεί
σε κάποια άλλη μου ζωή
Ένιωσα κοντά σου

Θα 'θελα μονάχα
μια αγάπη να χα
Με τη δική σου τη φωνή
Να μιλά

Θα 'θελα να μείνεις
ξημέρωμα να γίνεις
Να σε κοιτώ τα πρωινά
όταν ξυπνάς

Όλα όσα είχα ονειρευτεί
σε μια αλλιώτικη ευχή
Μες την ματιά σου

Όλα όσα μου έκρυψε η ζωή
μου τα έδωσες με μια πνοή
Με τα φιλιά σου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου